top of page

O nas

​'

Pokud jste někdy připravovali nějakou firemní akci, jistě víte, že to není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Plánování a organizování firemních akcí, ať už to jsou školení, teambuildingové aktivity, outdoorové akce, vánoční večírky nebo jiné, specifické eventy, vyžaduje poměrně složitou logistiku, spoustu starostí a značnou časovou náročnost. 

Proto delegujte tyto služby na nás. Od roku 2008 se specializujeme na pořádání jakýchkoliv eventů, které si jen vymyslíte. Vypracujeme Vám variantní návrh možných lokalit pro uspořádání Vaší akce, včetně ubytování, zajištění stravovacích služeb a pronájmu školících či konferenčních prostor.

Naším hlavním cílem je spokojený klient, který se k nám rád vrací. Proto klademe důraz na maximální porozumění potřebám zákazníka. Víme, že každá společnost má své specifické potřeby, proto ke každému přistupujeme individuálně. Důvěra našich klientů je pro nás klíčová, a proto s některými z nich za ta léta spolupracujeme již na přátelské bázi. Společně vytváříme akce, které zanechávají pozitivní dojem a upevňují vztahy ve Vaší firmě.

Vy musíte řídit podnik nebo vést oddělení. Vyzkoušejte nezávazně naše služby. Spolupráce s námi přinese Vám i Vašim spolupracovníkům výrazné snížení administrativní zátěže. Získáte tak značnou časovou úsporu, kterou můžete věnovat tomu, co je pro Vás opravdu důležité.

Spolupracujte s námi a zažijte, jak snadné a efektivní může být plánování firemních akcí. Jsme tu pro Vás, abychom Vám pomohli dosáhnout skvělých výsledků.

Kontakt

Ing. Lucie Machačová

+420 723 753 770

Adresa

Ing. Luboš Sebera

+420 776 081 111

Email

Hotelia Travel s.r.o.
Korunní 2569/108
101 00 Praha - Vinohrady
IČO: 17439469 DIČ: CZ17439469

Jsme plátci DPH

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

© 2024 Lucie Machačová

bottom of page